مدرسه قباد یک روش عالی برای کسب درآمد از سایت های هاستینگ - مدرسه قباد

شرکت های هاستینگ جزو قوی ترین مجموعه های فعال در وب هستند که همه ما می توانیم زیرساخت مورد نیاز برای سایت مان مانند دامنه و هاست را از آنها تهیه کنیم. یک روش بسیار عالی و ساده وجود دارد که می توانیم از طریق سایت های هاستینگ به درآمد مناسب برسیم! اگر مایل هستید با این روش ساده و درآمد زا آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی روش کسب درآمد از سایت های هاستینگ

بسیاری از شرکت های هاستینگ در بخش ناحیه کاربری گزینه ای به نام همکاری در فروش یا بازاریابی دارند! کافیست بر روی آن کلیک کنید که در صورت فعال بودن سیستم همکاری در فروش، یک لینک اختصاصی برای شما ایجاد می شود. برای مثال من در سایت میزبان فا اقدام به فعال سازی اکانت بازاریابی کردم که نتیجه کار پس از حدود ۲ ماه بصورت زیر است:

این نتیجه برای شروع کار عالی است و اگر بصورت جدی اینکار را انجام دهم نتیجه کار فوق العاده خواهد بود. افرادی را سراغ دارم که تنها از این روش درآمد ماهانه ای بیش از ۲۰ میلیون تومان دارند!

 

آموزش اجرای روش همکاری در فروش

برای اینکار کافیست در سایت خود مقالات مفید آموزشی و راهنمای خرید مرتبط با هاست منتشر کنید! برای مثال مقالاتی مانند:

  • هاست چیست و چه کاربردی دارد؟
  • بهترین شرکت هاستینگ در ایران
  • بهترین هاست برای وردپرس
  • هاست لینوکس چیست و چگونه آنرا بخریم؟
  • راهنمای خرید هاست
  • آموزش خرید هاست و دامنه
  • و صدها مورد دیگر …

و در این مقالات به سایت هایی که در آنها اکانت بازاریابی دارید لینک اختصاصی خودتان را قرار دهید. به اینصورت که در ابتدا به کاربر آگاهی بدهید و در ادامه کار، آنها را به سایت شرکت های هاستینگ مورد نظرتان ارجاع دهید. در صورتی که کاربر با کلیک بر روی لینک اختصاصی شما به سایت شرکت هاستینگ مورد نظر هدایت شده و تا ۹۰ روز خریدی انجام دهد درصد مشخصی از مبلغ پرداختی آن به اکانت شما واریز می شود. به همین سادگی!!!

در زیر نمونه هایی از اجرای موفق همکاری در فروش را مشاهده می کنید که با عباراتی مثل بهترین شرکت هاستینگ ایران، بهترین هاست ایران و … توانسته اند در نتایج گوگل حضور داشته و به درآمد مطلوبی از طریق بازاریابی برسند.

نحوه کار سیستم همکاری در فروش

شرکت های هاستینگ درصد مشخصی را به سیستم بازاریابی اختصاص می دهند. این درصد از حدود ۵ درصد وجود داشته و حتی تا مقادیری نظیر ۳۰ درصد نیز وجود دارد. برای مثال اگر پورسانت ۱۶ درصدی شامل اکانت بازاریابی شما می شود دقیقا ۱۶ درصد از کل مبلغ پرداختی کاربر به شما اختصاص داده می شود. زمانی که کاربر از طریق سایت شما به سایت شرکت هاستینگ از طریق لینک اختصاصی ارجاع داده می شود کوکی های این ارجاع در مرورگر کاربر ذخیره شده و تا ۹۰ روز اگر اقدام به خرید از آن سایت نماید معرف شما محسوب شده و سود حاصل از بازاریابی به شما اختصاص داده می شود.

 

آیا امکان تغلب وجود دارد؟

متاسفانه بله اما اگر با شرکت های معتبر کار کنید این احتمال به صفر می رسد. چون شرکت های هاستینگ معتبر و برتر به فکر توسعه برند خود هستند و هیچوقت کاری نمیکنند که به اعتبارشان لطمه وارد شود. همچنین باید در نظر گرفت که سیستم بازاریابی برای شرکت های هاستینگ نیز سود خوبی داشته و از اینکه افراد بیشتری در این حوزه فعالیت داشته باشند استقبال می کنند.

چگونه مقالات بازاریابی را به بازدید برسانیم؟

قاعدتا زمانی سیستم همکاری در فروش برای ما بازخورد خوبی خواهد داشت که مقالات ما بازدید خوبی داشته باشند. روشهای متعددی برای جذب بازدیدکننده واقعی وجود دارد که یکی از آنها جذب کاربر از گوگل به واسطه سئو است. برای اینکه بتوانید رتبه خوبی در گوگل برای مطالب آموزشی تان داشته باشید پیشنهاد می کنیم به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • سعی کنید مطالب خوب و ارزشمندی را تولید کنید که برای کاربر مفید باشد.
  • سعی کنید بصورت کلی وضعیت سئوی سایت تان را بهبود ببخشید.
  • سعی کنید سایت تان را با راهکارهای برندینگی به همه بشناسانید.
  • از طریق شبکه های اجتماعی برای سایت تان بازدید و اعتبار کسب کنید.

 

با چه شرکت هایی همکاری کنیم؟

با وجود اینکه صدها مجموعه و شرکت هاستینگ در ایران فعالیت می کنند اما باید بدانیم که تنها تعداد کمی از آنها معتبر هستند! از میان شرکت های معتبری که من با آنها آشنایی دارم میزبان فا، هاست دی ال و نت افراز عالی هستند. هاست دی ال ابزار بازاریابی خود را فعال نکرده است و پیشنهاد من برای آغاز فعالیت همکاری در فروش، میزبان فا و نت افراز است. البته شرکت های دیگری نیز هستند که در صورت تمایل می توانید آنها را پیدا کرده و با آنها همکاری کنید.

برای شروع همکاری با میزبان فا بر روی تصویر زیر کلیک کرده و اکانت بازاریابی خوتان را فعال نمایید.

منبع: سایت کلاته – کسب درآمد از شرکت های هاستینگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.