مدرسه قباد یادگیری سئو و تولید محتوا بصورت حرفه ای - مدرسه قباد

یادگیری سئو و تولید محتوا بصورت حرفه ای

تولید محتوا برای سایت، دغدغه ای نو برای صاحبان وب سایت هاست؛ آن ها سایت خود را طراحی کرده اند و حالا میخواهند رتبه سایت را در گوگل افزایش دهند و با سئو کلا سفید و اصولی در صدر نتایج گوگل باشند تا زحمات آن ها در دیدگان کاربران اینترنت باشد و از بزرگ ترین ویترین تجاری دنیا یعنی گوگل، بازدید کننده های ارگانیک بدست بیاورند.

این تولید محتواست یا سئو!؟

بله به فرایند افزایش رتبه در گوگل، سئو و بهینه سازی سایت گفته می شود اما چه چیزی مهم ترین اصل سئو و کسب اعتبار نزد موتور جستجوی گوگل است؟

موفق ترین سایت های دنیا تیمی تحت عنوان کانتنت دارند که بطور حرفه ای آموزش دیده اند و فقط کار تولید محتوا را انجام می دهند.

محتوا سایت در راس مثلث سئو قرار دارد و در ۸۰ درصد مواقع بدون داشتن محتوای فوق العاده، کسب رتبه های اول گوگل تقریبا غیر ممکن است.

البته این موضوع بیشتر در رقابت های سطح بالا دیده می شود و امتحان آن هم برای شما زمان زیادی را نخواهد گرفت؛ با یک جستجوی ساده، موفق ترین سایت های فعال در هر بیزینس را بیابید و کمی در مورد نحوه فعالیت آن ها تحقیق کنید…

چرا آموزش تولید محتوا برای هر سایت ضروری است؟

حالا موضوع اینجاست که دلیل و برهان این میزان اهمیت برای ایجاد محتوا های حرفه ای چیست و چرا باید هر وب سایت یک شخص یا گروه تولید محتوا استخدام کند و به آموزش آنها بپردازد؟

بطور کلی روش ها و تکنیک های بسیاری برای سئو سازی وب سایت وجود دارد و افراد مختلف در این خصوص رویکرد های خود را با کاربران به اشتراک می گذارند…

موبایل فرندلی بودن، امن بودن (ssl)، داشتن برند معتبر، بک لینک های موثر و قدرتمند و ….

اصول و استاندارد هایی هستند که به عنوان راهکار های سئو شدن سایت به کاربران آموزش داده می شوند. اما در این بین قاعده ای وجود دارد که در همه راهنما های سئو سر تیتر اصلی فرایند بهینه سازی سایت است:

تولید محتوا

سایتی که بهترین ساختار از نظر موبایل فرندلی را داشته باشد، دامنه آن https باشد و از طریق برخی طرق رایگان را پولی، بک لینک های بسیاری را هم دریافت کرده باشد، در صورت داشتن محتوای کپی، به هیچ وجه موفق به کسب رتبه های اول گوگل نمی شود!

محتوا در ورود به موضوع بهینه سازی سایت است و بدون محقق کردن آن، کسب جایگاه های خوب، بسیار دشوار و در اکثر مواقع غیر ممکن است.

گوگل همه الگوریتم های خود را به شکلی بهینه کرده است که همیشه محتوا های فوق العاده در رتبه های اول جای بگیرند؛ اگر چه فاکتور های بسیاری برای رتبه بندی لحاظ می شود اما با قطع یقین به شما می گویم که محتواست که میتواند همه چیز را تغییر دهد!

بدین وسیله نیازی به تبلیغ و بازارسازی در زمینه آموزش تولید محتوا وجود ندارد و این اقتضای قوانین گوگل است که سایت های موفق را به سمت محتوای با کیفیت می کشاند و در صورت محقق شدن آن تشویق های عجیبی هم برای این سایت ها در نظر گرفته می شود.

با داشتن یک تیم حرفه ای در زمینه تولید محتوا، نیازی به برون سپاری سئو سایت خود به شرکت های دیگر نخواهید داشت و شاید تنها یک مشاور، دورادور سایت شما را بررسی کند، کافی باشد تا میزبان یک بازخورد شگفت انگیز از وب سایتتان باشید!

تولید محتوا یا لینک سازی

سوالی بزرگ در ذهن همه سئو کار ها وجود دارد که تولید محتوا مهم تر است یا لینک سازی و دریافت بک لینک!؟

در سئو موضوع زمان بسیار مهم است و سئو کار ها همواره به دنبال راهکاری می گردند که در زمان کمتر ( معقول تر ) نتیجه مطلوب تر را بدست آورند.

البته منظور من از زمان کمتر تکنیک های کلاه سیاه سئو نیست بلکه اصول درستی است که مثلا در ۶ تا ۸ ماه، در رقابت های متوسط رتبه های خوب را به دنبال داشته باشد.

بک لینک، اگر بصورت درست و اصولی انجام شود، موجب بروز اتفاقات بسیار خوبی در سئو سایت می شود اما موضوعی وجود دارد که گوگل اخیرا آن را بطور کامل در الگوریتم های رتبه بندی خود اعمال کرده آن هم شناسایی بک لینک هایی که امکان ارگانیک بودن آن ها بسیار پایین است!

موضوع اینجاست که یک سایت حدود ۶ ماه است که طراحی شده، محتوای متوسطی دارد ( محتوا کپی نیست اما میزان و کیفیت آن هم خیلی حرفه ای به حسب نمی آید ) یک باره حدود ۱۰۰ بک لینک از سایت های مختلف دریافت کرده است؛ رتبه صفحاتی که به آن لینک داده شده با انکر تکست مورد بک لینک، در نتایج اول گوگل دیده نمی شود و میزان بازدید صفحات سایت هم مشخص است…! ( بازدید زیادی ندارد )

این بک لینک ها به عنوان ابزاری برای جریمه شدن سایت در گرفته می شوند چون سعی در دور زدن گوگل وجود داشت.

پیشنیاز لینک سازی هم تولید محتواست

خب اگر بخواهیم بشکل درست و اصولی بک لینک سازی کنیم، باید ابتدا صفحه فرود خود را با محتوا های خوب و البته کامل، مزین کنیم و با استفاده از آن ها رتبه خود را تا حدی در گوگل افزایش دهیم.

بک لینک باید به سمت صفحه ای برود که در مرحله اول خود آن صفحه خوب و کامل باشد در غیر این صورت کیست که از سایت خود به یک وب سایت ضعیف و کم محتوا لینک دهد!؟

از طرفی تنها راه ارگانیک برای کسب بازدید کننده هم تولید محتواست و این کار اصولا تا زمانی انجام می شود که هم سایت مقداری اعتبار و قدمت پیدا کند و هم ایندکس های با کیفیت آن افزایش یابد.

حالا در این مرحله زمان آن می رسد که فعالیت های مربوط به لینک سازی انجام پذیرد و از تکنیک های off page هم برای بهینه سازی سایت بهره گرفته شود.

اینجاست که می بینیم اگر بخواهیم بک لینک های موثری را هم تولید کنید، پیشنیاز آن ایجاد محتوا های با ارزش و فوق العاده است که لینک ما هم طبیعی به نظر برسد و تاثیر آن در رتبه سایت اعمال شود.

یادگیری سئو و تولید محتوا از خدمات سئو دات کام

یادگیری سئو و تولید محتوا بصورت حرفه ای

خدمات سئو دات کام وب سایتی است که با پایه کار تولید محتوا، مطالب و آموزش های ارزنده ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت به کاربران خود تقدیم می کند و شما هم اگر علاقه مند به یادگیری سئو به شکل حرفه ای و اصولی هستید، میتوانید از خدمات آموزش سئو این وب سایت بهره ببرید.

در راس آموزش های سئو، آموزش های کامل و سطح بالا در زمینه تولید محتوا ترتیب داده شده است که در آن بشکا کامل به موضوعاتی اعم از:

  • اصول سئو محتوا
  • استاندارد صفحه سازی و محتوا گذاری داخل سایت
  • بازاریابی محتوا
  • ایجاد لندینگ پیج های قدرتمند از نظر محتوایی
  • تکنیک ها و ریزه کاری های تولید محتوا
  • و …

پرداخته شده است تا با مطالعه آن، همه افراد از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین ها، سطح خود را در بخش محتوا به معتبر ترین سایت های خارجی برسانند.

همچنین ترتیبی اتخاذ کرده ایم که افرادی که می خواهد در زمان نسبتا کم به سطح علمی خوبی برای کسب درآمد برسند، با مشاهده ویدیو های آموزشی، مطالعه مقالات و کمی هم تمرین آن ها، شغل تولید محتوا برای سایت را به راحتی بدست آورند و قدم اول شاغل شدن خود را بصورت اصولی و مطمئن بردارند.

این مطلب در قالب ریپورتاژ آگهی معرفی شده است، برای درخواست خود میتوانید از طریق سایت لینکدون، اقدام به تهیه ریپورتاژ آگهی سایت Youcode.ir اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : سئو تاريخ : 26 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.